Verzending en verwerking

Wat zijn jullie Verzending en verwerking regels

U betaald de porto en een gedeelte van de verpakkingskosten
Onze webwinkel berekend deze kosten.
Wij verzenden onze bestellingen met PostNL via Myparcel
Myparcel is een bedrijf wat het voor ons makkelijke maakt om etiketten te printen en de verzendingen te volgen.

De verzendmogelijkheden zijn afhankelijk van U keuzen bij het bestellen.
Alleen beschikbare opties kunnen in het bestelproces gekozen worden.
Wij behouden ons het recht om af te wijken van u keuzen als dit een betere oplossing is volgens ons.

Op de dag van verzenden ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail met hierin een Track & Trace code waarmee je de status online kunt volgen op de website van PostNL of Myparcel
Let op: de zending is mogelijk pas later op de dag te volgen.

Wanneer en hoe wordt mijn bestelling verzonden?
U bestelling verzenden wij doorgaans binnen 48 uur

Niemand thuis?
Dan biedt de bezorgdienst je pakket aan bij de buren of bij een afhaalpunt in de buurt.
De bezorgdienst laat natuurlijk een kaartje achter met een "niet-thuiscode".
Met deze code kun je op track & trace zien waar je het pakket kunt ophalen.

Kan ik mijn bestelling ophalen in Houten?
Nee helaas dat kan niet omdat wij verzenden vanuit meerdere adressen.

Kan Hebben jullie alles in voorraad ?
Ja wat wij aanbieden hebben wij ook daadwerkelijk in ons magazijn. LET WEL heel soms gaat het mis dan is het vinyl te slecht voor verkoop of door een fout toch niet in het magazijn. Uiteraard betallen wij meteen het bedrag van dit product terug, heeft het invloed op de verzendkosten storten wij dit ook terug.
Maar we doen ons best dit tot een minimum te laten voorkomen.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?
Ja, wij leveren in Nederland België en Duitsland andere landen zijn mogelijk maar neem dan contact op met ons

Retour zenden is dat mogelijk?
Ja dat mag maar wij vergoeden GEEN Retour verzendkosten!
Uiteraard is er wat fout van onze kant dan betallen we alles.
Maar graag vooraf even overleggen we vinden altijd een goede oplossing.

Wat als mijn zending niet is ontvangen?
Meld post.nl bezorgd dan gaan wij er vanuit dat het bezorgd is.
Uiteraard als u meld dat dit niet zo is laten we een onderzoek doen en die is bindend bezorgd is bezorgd (wij moeten ons ergens aan vashouden)
Gelukkig gebeurd dit niet vaak.
Let op ons advies kies voor verzekerde zending!
dan krijgt u altijd u geld weer terug !

Mijn zending ontbangen maar de verpaking is helemaals stuk en of onvoledig.
Maak foto's van alles mail deze en bel ons na verzending.
Verzekerde zending wordt voledig vergoed.
Overzekerd dan zoeken we een oplossing die voor beide goed is.

Contact form